expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 25 February 2013

XPax Mini Telenovela :)

balik daripada Maktab haritu yang duludulu habis SPM tu,
kerja aku kat rumah memang hadap TV sahaja.
dan membuat kesimpulan mengenai  Iklan Komersial Televisyen.
siaran TV Malaysia kan banyak iklan kan?

haha. Iklan ni superb best :)
kau pernah tengok iklan Xpax tak?
yang masa untuk data entah hape hape tu?
aku tak tahu kenapa aku tertarik sangat dengan iklan tu.
kalau dengar dari dapur, mesti lari cepatcepat tengok TV. haha.

First episode dia macam sedih.
I mean sedih gila kot. when people didnt reply to your text messages, apa kau rasa?
Frust tahap Tera kan?


aku ingatkan sampai situ je iklan dia.
mula la aku rasa nak hentak TV tu. rupanya ada sambungan.
ingat Sinetron ke weh?
Second Episode:


oh gitu rupanya. Amnesia si Nick tu.
amek kau. kan dah jadi Trilogi Cinta. eh. Cinta Tiga Segi tu.
and I dont know why aku menggagahi diri untuk cari iklan ni kat YouTube.
curious gila tahap Tera doh.
nak tahu how this Telenovela end up with.
here, Third Episode.


hah? macam gitu?
habis tu yang lagi sorang tu?
ohh tak. ada sambungan lagi Fourth Episode.
hoi cepat lah upload.
aku dah curious tahap gaban dah.

and they also released some videos yang lebih kurang cerita pasal 3 sahabat ni.
mostly pasal Amy and Nick lah.


how cute. dunia di hujung jari kini. untunglah woi.


bak kata MatLuthfi, illuminati bila buat simbol Love gitu.
dah jangan tengok lamalama. haha.
nanti kalau Xpax dah upload Fourth Episode aku update kat sini :)
yay !

No comments:

Post a Comment