expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 13 February 2013

Saka Gemok. hihi.

seharian aku mengecat bilik hari ni.
realitinya; Aku tak suka warna Purple yang macam tahi ini.
tapi depan Mama Papa; ohh thanks Ma, Pa. boleh tahan jugakla warna ni. jaga etika depan ibu bapa
mana warna Turquoise yang aku idam idam kan dulu?
mana warna Turquoise yang aku dah order masa Mama called dekat maktab dulu?
mana warna Turquoise yang aku nantikan itu? Manaaaaa?

mana kau weh? manaaaaaaa -________-
Zahra, takde kay? takde. kau hanya ada warna Purple tahi ini sahaja.
okay takpe. aku cat jugak bilik ni. janji bukan pink. yay.
so before aku start cat bilik aku lapikkan surat khabar banyakbanyak dekat lantai. suddenly aku ternampak ada satu berita ni:

ehemmm. haha.
hmm. haha. teringat Mama ada cakap macam ni dekat aku semalam;
Mama: Ma rasa Yong ni ada orang hantar Saka la.
Aku: hah? kenapa? *muka pelik dan cuba mencari kaitan.
Mama: ye lah. duduk rumah ni badan tu gemuk mendadak.
Aku: *aku rasa aku buat troll  face masa tu. haha.
dan Mama mula bercerita tentang Chu Intan; sepupu aku belah Papa yang dah berkahwin dan mengalami kegemukan mendadak. garagara ada saki baki Saka entah siapa entah dalam badan Chu. Kesian dia.
dan aku cuba kaitkan cerita Mama dengan keratan akhbar yang aku nampak tadi dan menjadi:

Malaysia negara orang yang ada saka. haha.

 serta;
10 juta rakyat Malaysia ada saka? hihi.
Mama aku kelakar gila weh.
in other words; aku tahu Mama perli aku. kbye. haha.

No comments:

Post a Comment