expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday 8 February 2013

Adik, how lucky to be you :3

meet her; Sofea Natasya who I called Adik.

semalam minah ni merengek-rengek minta tolong.

Yong, tolong ya siapkan presentation paper Adik. Tulisan tak cantik la. apa la. itu la. ini la. bla bla bla.
 tak. aku bukan taknak tolong dia. masalahnya dah banyak sangat artwork thingy dia yang aku kena buat. bukan tolong dia sikitsikit ya. TOLONG BUAT SAMPAI SIAP. haihh. haritu buatkan all those papers subjek Sejarah untuk Papan Kenyataan dekat kelas dia tu haa. harini pulak kena tulis poem yang MasyaAllah banyak gila dekat atas Mahjong Paper gedabak tu. alasan dia? ni ha;
Tulisan Yong lagi cantik. hihihihihihihi.
 PUI. Aku bukan nak berkira dengan adik sendiri. tapi bila aku fikirfikir balik, untungnya dia ada kakak. tak tak. aku bukan puji diri sendiri. cuma aku fikir betapa senangnya dia nak dapat panduan dan pertolongan daripada seorang kakak dalam segala hal. berbanding aku dulu. hmm.

I got nobody to ask some help selain Mama and Papa. Kakak takdak. Abang apatah lagi. pui. masuk sekolah menengah dah kena duduk asrama. kerja kerja seni? menggigil gigil tangan aku buat sendiri. Presentation Paper? jangan kau harap nak menyendeng mintak tolong kakak seniors. tak tak. dorang tak garang. aku je segan. hihi. nak tak nak, aku pun tolong jugak la adik aku yang sorang ni. dan aku cuba buat tulisan seburuk mungkin. hihi.



2 poems je aku boleh tahan geram lagi. masuk yang ketiga, ahhhhhhhhhhhh. Adik, from now on; ADIK KENA BELAJAR BUAT SENDIRI. kalau tak, sampai bila dia nak harapkan orang tolong buat tasks dia kan? aku hulur marker pens dekat dia dan jadi ini:

sampai line keempat tu je tulisan dia. Allahu Rabbi.

 muka dia pun dah merah padam je. muncung tu boleh sangkut 3 bijik hanger tahu? pui. lastly aku taknak sakit hati, aku pun tolonglah buat sampai habis. haihhh, adik... adik..

siap. hah lantaklah. tulisan aku pun terkangkang2 jugak. hihi.

takpe dik. selagi Yong kau ni boleh tolong, I'll do help you. eh nak tahu tak? haritu adik aku yang kecik; Sarah Aliya Natasya ada cakap macam ni dekat Mama:
Mama, saya nak abang. nak dua.
hihi. *blushed*

No comments:

Post a Comment