expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 6 March 2013

Teletubbies

pernah minat Teletubbies? hihi.

rasa nak sepak sebab kiyuuuutttt sangat. grrr.
comel kan?
ada tanduk kat kepala. gemuk gemuk.
warna warni. ada TV dekat perut.
haha.

aku teringat Jannah ada update status macam ni:


hihi sorry Jannah.
tapi kalau dah ada orang iktiraf kau lari macam Teletubbies dekat PLKN tu comel apaaaaa..
haha.
yang vacuum cleaner tu aku saja acah kau tau Jannah. tapi binatang bermesin tu comel juga. haha.

Vacuum Cleaner ni suka curi biskut dorang kan?
masa aku 5-6 tahun dulu, aku cukup addicted dengan barangbarang Teletubbies.
kalau ada ubat gigi jenama Teletubbies pun aku nak juga.
hish geram. gemuk comel doh. rasa nak lempang. haha.
meet the family :)


aku rasa dia Mama Teletubbies. sebab dia ada HANDBAG MERAH :)
aku panggil dia Abang Teletubbies. sebab dia ada TOPI COWBOY. hihi.
aku beranggapan dia Kakak Teletubbies. anak kedua. ada BOLA MAINAN besar gabak. haha.

Adik Bongsu. paling kecik cinonet. ada SKUTER. weeeeeeeee :)
kay semua comel. haha.
Jannah, ini Hadiah :)

No comments:

Post a Comment