expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 6 February 2013

Alif Walkman :)

taraaaa. pagipagi buta tadi dapat text dari Alif Roslan aka Walkman. hihi.

gigi arnab. pui.
text sampai pukul 0038. pagi la tu kan? aku dah tidur dah time tu bang oi. aku terjaga pukul 0439 baru nampak ada benda dekat inbox. hihi.
dia text pun mintak phone numbers budak2 maktab. aku ingatkan apa lah tadi. sembangsembang dgn dia tibatiba keluar cerita pasal nicknames sebab dia tak tahu nama penuh Ucup budak kelas aku.

Ucup yang digembargemburkan. haha.
well nama penuh Ucup ni Safwan Solihin. haa dah. jangan kerut dahi tu. haha.
aku pun garugaru tudung dan dagu jugak bila orang panggil dia Ucup masa Form Four dulu.
people said they used to call him because of his earlobes. CUPING TELINGA. hihi. kelakar gila korang ni. haha haha haha haha.

cerita Alif ni pun sama jugak. aku dulu pun gatal siku jugak bila fikir kenapa la Azril aka Barey *haa tengok. dia pun ada nickname. pui. panggil si Alif ni Walkman masa kitorang pergi Maths Carnival dkt MRSM Muar haritu. bila balik maktab baru aku tahu kenapa. lembap gila kau zahra. sebab dekat tepi telinga dia ada tahi lalat. nampak macam earphone or walkman lah! hihi. putus urat hidung aku bila gelak masa dapat tahu. haha.

lama jugak la aku text dia. dah lama tak dengar cerita kan. dah duduk bersila senang lenang dah mamat genius ni dekat UTP. MARA's SPIP Programme for sure. takpayah dok beratur pergi interview macam budak kementerian lain. Subhana Allah punya pandai bijak genius pintar budak ni. One of the person yang banyak banting tenaga tolong aku in academics. cara dia tutor orang lain macam sikit. dia jenis yang suka push orang. torture orang. hihi. okaylah. it really works on me. Addmaths aku melambung naik bila belajar dengan dia. yay. haha. thanks gila dude. Cikgu Aminah cukup sayang dia ni. Akhlak pun alhamdulillah tiptop :) rajin jadi imam. sejuk perut tangan kaki lengan mak kau weh. haha. dalam kelas dia pun suka kemaskemas. habis 502 tu kalau dia dah start bangun pasang niat nak kemas sampai ke penjuru kelas. atas meja langsung takde benda. haha. oh ya. dia ni pun pelat R tahu? aku suka bahan dia bila dia sebut nama aku. ZAHGHAA. hihi. A Chemical Engineer in the future. InsyaAllah Amin. jangan lupa kitorang semua bila dah ada atas pelantar minyak tu woi. haha.

muka genius tahap giga. kjealous. pui.
okay cerita balik pasal text dia. aku khusyuk gila text dia; dari rumah ke hospital ke Tesco ke toilet Tesco. fuhh. dan handphone aku jatuh masuk toilet bowl tu. vangang betul. aku tak letak betulbetul dalam beg. heh gila betul. full ofwater dan aku rasa benda ni dah nazak.

kind of macam ni la. bukan gambar sebenar. takkan aku sempat snap satu gambar td. gila. pui.

jangan lah rosak wahai Samsung. aku nak guna lama woi. Alif Walkman, KAU PUNCA! pui. haha.

No comments:

Post a Comment