expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 14 February 2013

Campus Joke. *amboi. haha.

kau pernah baca Lawak Kampus by Keith tak?
too bad kalau kau tak pernah.
cari kotak tutup muka la kawan. haha.

meet the Family. *mana Unknown weh? most fav tu. haha.

aku tabik gila dekat Keith. bukan semua kartunis boleh buat kita gila dengan hanya Lawak Empat Kerat kan? haha. I mean aku yang gila tu. haha.

meet Keith. Penglipur Lara Lawak Empat Kerat. haha.

kalau aku baca Lawak Kampus dekat kelas; for sure Homework aku jammed dan kelas hanya akan kedengaran gelak tawa aku sahaja.
kalau aku baca Lawak Kampus dekat bilik P103 or asrama; maybe ramai budak perempuan takut nak pergi toilet bila malammalam. hihi.
in short; Lawak Kampus really drive me craziiiiiiiiiieyy. haha.

tak ingat ni Jilid yang mana.
a part of Jilid 3
ni Jilid 14

Jilid 16
Jilid 2. lukisan dia pun tak superb sangat macam sekarang. but still buat aku lenguh pipi. haha.

okay Cikgu Noodle. aku dah letak dah. haha.

hihi comel :)


Jilid 9 :)




Si Kosong Si Gila. haha :)


haha. kau ada gila sampai nak hempas laptop tak bila baca Lawak Empat Kerat ni? haha.
takpe la. ni baru celahcelah kuku Keith je. kalau kau nak rasa lagi syok, beli compilation Lawak Kampus ni. tebal macam Harry Potter dah. *meraung si JK Rowling tu bila tahu ni. haha.

bak kata Nadhia Oren, macam kamus! hihi.
mana nak beli?

sini! ada 28 outlets dekat Malaysia ni. pilih je.
okay. Happy Reading :)
meet Aditas and err err Vanness ke Xena tu Keith? hihi



Jatuh rahang aku bila tengok ni. ni kedai kain mana ni? Nilai 1 ke 2 ke 3 ni?
atotototo soooo kiyuutt. pui.haha.
must have.


recommended gitu. perghhhh.

by the way, HAPPY ANNIVERSARY :)



No comments:

Post a Comment